Adobe Mobile Reader 10.2 با امكانات ويژه
 
بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر
دانلود پروژه های رشته کامپیوتر و ویژوال بیسیک
پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:5 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

 

چندي پيش، شاهد عرضه يك به روزرساني بزرگ از سوي شركت ادوبي براي برنامه Mobile Reader بوديم كه شامل تعدادي قابليت توجه برانگيز نوين مي‌شود. از جمله ink signature، Acrobat Forms، ابزار رسم free hand، يادداشت‌هاي برچسبي (Sticky notes) و امكان علامت‌گذاري متن و چندين قابليت ديگر.


به لطف اين قابليت‌هاي جديد برنامه ‌Mobile Reader از اين پس كاربران قادر خواهند بود به تغيير، حذف و ايجاد يادداشت‌ و حاشيه‌نويسي‌ در فايل‌هاي پي‌دي‌اف بپردازند. امكان برچسب‌گذاري و يادداشت نويسي در هر جاي سند نيز از جمله مواردي است كه از ابتدا استفاده كنندگان Mobile Reader مشتاق در اختيار داشتنش بودند. از جمله ديگر امكانات مفيد نسخه Reader 10.2 اين است كه به كاربر اجازه مي‌دهد به واسطه خود برنامه و بدون نياز به هيچ برنامه كمكي ديگر، امضاي خود را به طور مستقيم در سند قرار دهد. گفتني است، آخرين به روزرساني Adobe Mobile Reader فقط شامل حال دستگاه‌هاي آي‌پد، آي‌فون، آي‌پاد و نيز تبلت‌ها و تلفن‌هاي اندرويدي مي‌شود


درباره وبلاگ


وبلاگ اختصاصی گروه نرم افزاری پروژه 1 شما در این وبلاگ می توانید از مطالب و آموزش های گروه استفاده کنید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر و آدرس prozhe1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 770
بازدید کل : 219454
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1